"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 21. august 2012

Blomstring i August




I sommer har jeg hatt to små hageprosjekter. 
Det ene gir resultater i disse dager.


Nesten utrolig å tenke på at disse bittesmå spirene som ble plantet ut her, nå er laaaange 
blomstererter som bokstavelig talt velter seg utover hagegjerdet mot veien. 


Jeg tror jeg har vært borte hos erteblomstene mine hver eneste dag vi har vært hjemme i sommer. Mannen ler litt av meg, - men jeg kan ikke la være...


Å-hvilken glede å se alle fargene og mønsterne de springer ut i. 
Nye hver eneste dag, - flere og flere...


- Hvis bilder kunne formidle lukt skulle du kjenne det i disse.
Kanskje verdens beste blomsterduft ? Jeg kjenner den når jeg går opp trappa hver dag nå.


Hittil har jeg bare plukket noen ganske få. - De fikk mamma, siden hun hadde sånne gode
barmdomsminner med erteblomster.
Så lange og smekre stilker de har er det som om de ber om å bli plukket.
Snart nå må jeg ta noen inn til meg selv også.

Dette ble et bilderikt innlegg med egentlig lite variasjon.
- Du får ha takk for din utholdenhet hvis du fortsatt er med helt hit.
Jeg bare måtte fråtse i blomster i kveld.

2 kommentarer:

  1. Wow, så flotte de er! Forstår godt at du er fornøyd:).

    SvarSlett
  2. Enig. Verdens beste lukt. Er ikke de litt sånn at plukker man en del kommer det fler?? Misunner deg i alle fall ditt blomsterparadis ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...