"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 22. mars 2012

I full blomst.

 Jeg kjenner en flott mamma til tre supre jenter.
Mammaen fikk en bitte liten hjemmelaget blomst av meg til jul fordi jeg setter så pris på henne. 

 Men de tre søstrene hadde også lyst på blomster...så da var det å ta heklenåla fatt noen kvelder i ny og ne. Nå går de nok hjemme og blomstrer alle fire, - den ene finere enn den andre :) 


- Jeg har lyst til å vise deg noe annet fint. Et nettsted jeg kom over tilfeldigvis. Whippycake lager de flotteste pynterosetter du kan tenke deg. Avlegg henne et besøk og bli kraft-inspirert !


God torsdag til deg !  

2 kommentarer:

  1. Så skjønne blomster, tenker det var stas:). God helg!!

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster...så flink du er. Takk tipset om pynterosettene:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...