"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 6. mars 2012

The blues...


Det er tirsdag. Det er på slutten av blåtimen...verden er dyp, mørk blå noen minutter før mørket kommer. Blått er en vakker farge. Den har fulgt meg som en favoritt i mange år.


Jeg har oppdaget en fin blogg til. I am Jo er eieren av leiligheten med den superfine stolen. 
Jeg blir inspirert av "Jo". Vel verdt et besøk.


Blått og orange - motsetninger som tiltrekker hverandre. Blått glass, - nesten orange kjeks...


En blå sofapute med orange bakstykke...


Det gamle stuegulvet vårt i Larviksparkett ser faktisk litt orange ut mot de blå putene.
Vi er litt daffe i dag. I kveld blir ingen store ting utrettet her i huset.
En slow tirsdag...slow, og litt blå...

1 kommentar:

  1. Liker det store bilde! Blått er min favorittfarge, den er så nydelig :)

    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...