"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 27. januar 2012

Dådyrblikk.


- Vips så er det fredag igjen. Tiden går så fort. Det er nesten bare mandager og fredager...
Vi har ingen planer i helga. Det kjennes godt.


 I romjula skiftet vi ut litt små-møbler. På gulvet er et nytt teppe. Det gamle salongbordet er skiftet ut med et litt høyere et. Hele møblementet er snudd i rommet...og i sofaen er det flyttet inn et "villdyr".


Tekstilene fra By Nord inspirerer meg så for tiden.
De er akkurat som jeg selv ville laget det,  tenker jeg når jeg ser dem....(...ha..ha..)
- Uansett - et sikkert tegn på at det treffer meg hjemme.
Tekstilene deres har en herlig kvalitet. Sengetøyet er bare nyyyyydelig.....
Utfra et koppehånkle laget jeg en sofa-pute som bringer et pust av natur og skogens ro inni stua. 


Ute er det hvitt og kaldt. Jeg har vært i sportsbutikken og kjøpt brodder til skoene. Vips kan jeg både gå og løpe som ingenting på glatt og frossent underlag. Det gjør også skogen tilgjengelig uten skiføre. Rådyret lokker meg...kanskje blir det en skogstur i helgen ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...