"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 19. mai 2011

Inn for landing...


- Mange prosjekter svirrer i lufta for tiden, - og rundt i hodet til arme krabbeluremor. Godt er det når noen av dem lander, og kan settes et punktum for.


Rotaryklubben i Langesund skulle ha stor konferanse. Lederen deres ønsket seg brosjyrer og fotomateriell med bilder fra Steinvika, - en liten perle av en rullesteinsstrand her vi bor. 


Etikk skulle være hovedtema i konferansen, - like viktig og fundamentalt for Rotary som grunnfjellet i Steinvika...En god tanke, fra en klok leder.


Nå er jobben gjort. Brosjyre og program er ferdig produsert. Det er ikke mange jobber jeg har gjort på oppdrag for andre. Det er alltid spennende, - å skulle konkretisere andres ideer er vanskeligere enn å jobbe med egne prosjekter. Men alt har gått bra, - kunden er fornøyd, jeg er fornøyd og vi har hittil bare funnet en trykkfeil i teksten...


- Jeg tar meg en kopp te, og setter strek over et ferdigstillt prosjekt...

5 kommentarer:

  1. Så flink du er med bilder! Flott med steinene og tekoppen. Instrumentbildene under her var også utrolig flotte.

    SvarSlett
  2. Det må være godt jobba, ser ut til å være mye arbeide som ligger bak , men desto bedre når en er i havn og er fornøyd.
    Ta en velfortjent helg Marit.

    SvarSlett
  3. Du er knallflink - så kjekt å se det ferdige resultatet! Og ikke minst at alle er fornøyd :))
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei Kjære du!

    Blir så overvelda over alt du får til. Du er så kunstnerisk, og det er gjennomført ut i fingerspissene. Hadde vi bodd nærmere, hadde eg definitivt bestilt deg til å ta bilder av den flotte gjengen min. Tenker på deg og dine, og er stadig innom hos deg.

    Her går det også unna i svingene. Snart pakker vi sakene og flyr til varmere strøk igjen. Frida spurte om Astrid ville være der... ;)

    Hils rundt deg! God klem fra meg

    SvarSlett
  5. Jeg synes det ble kjempefint, jeg! Får litt sommerfølelse, og litt filosofiske tanker av bildene :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...