"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 30. april 2011

Ferdig for lengst...

 Joda, - påskeferien er ferdig for lengst. Det kjentes nesten som en liten sommerferie i år, så
varmt og fint var det. 
Likevel deler jeg noen minner med dere fra Bohuslän i Sverige, hvor vi tilbragte noen dager.
Vår = er en nypløyd åker, og lukten av rå jord...

Det er hektiske dager for tiden, - jeg rekker ikke alt jeg vil.
Men nyter er fantastisk vårvær, det rekker jeg...å ja!!!


Mange har lurt på hvordan det gikk i vårtegn-konkurransen på Moseplassen.
Jublende glad kan jeg fortelle at schillabildene (det skrives visst med c?) kom på 
andre plass, - kun en stemme fra vinneren!
- Tusen takk til alle som stemte på meg!

Jeg hører snart av meg igjen.
:)

3 kommentarer:

  1. GRATULERER med 2. plassen... velfortjent ;)
    Herlige bilder du viser her.
    Deilig med sommerlig påske ja!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Utrolig kule bilder. Likte presentasjonen av jenta og hesten!!! KNALL :D

    SvarSlett
  3. Skrives scilla, uttales opprinnelig "skilla" men man kan fint si "silla" også :) Og bildene var veldig flotte!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...