"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 15. februar 2011

En avsporing...

Egentlig var jeg på vei i seng, da jeg plutselg kom over noen bilder som
jeg ble aldeles betatt av...
Strikkedesigner Anette Danielsen har gitt ut en bok med barneoppskrifter inspirert av HC Andersens eventyr i 2009, under tittelen "Det er ganske visst...". Dette er kanskje gammelt nytt for mange lesere. Men for meg var dette et nytt bekjentskap - og for noen nydelige plagg!!!

"Den lille havfruen" - heter denne her. Gjett om jeg fikk lyst til å strikke den...!!! ?

Dessverre går oppskriftene bare opp til 8 år. Det er bare såvidt at ikke vesla mi er for stor altså...
Boken kan f.eks kjøpes her hos Pinnsvin design, som forøvrig er et nettsted 
for strikkeglade som jeg varmt kan anbefale! 
Jammen tror jeg ikke jeg må sette den boka på ønskelista...om ikke annet så for å la meg 
inspirere av de praktfulle bildene!!!

Nå er det straks leggetid, - ha en god dag i morgen alle sammen! 

5 kommentarer:

  1. å herlighet så mye fint!
    herlig det 1.bilde:)

    SvarSlett
  2. Der var det jammen mye fint.
    Lurer på om jeg skal kjøpe den boken og gi til Mamma... ;)

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Likte spesielt den på bilde nr 2. :-)

    SvarSlett
  4. Å, det var mye fint! Takk for tipset:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...