"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 30. juni 2010

Kule typer hjem fra England!

Så, fikk vi endelig guttene våre hjem igjen, etter 5 dager i det store utland! - og la det være sagt med en gang: -  de ble glade for det nymalte gulvet! :) 
De hadde masse opplevelser å fortelle om, og masse søvn å ta igjen...akkurat som det skal være. Med seg i bagasjen hadde de også disse fire kule bade-typene fra zoggs! Akkurat slike vi har leita etter en god stund, faktisk...
Det er altså bade-leker, eller mer bestemt dykke-leker, dette her. Fargeglade "pinner" som står fint på hav- eller basengbunnen, og er ideelle for små krabbelurer som skal øve seg på å svømme nedover med øynene åpne! 
- Jubel og glede, - sommerferien nærmer seg skritt for skritt!!!! 

2 kommentarer:

  1. Herlige typer. Jeg har lagt krabbelure inn på min bloggroll jeg. Du har så fin blogg, så da må jeg følge med på oppdatering vettu.

    SvarSlett
  2. Følger med eg også! Kjekk blogg du har :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...