"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 13. februar 2010

Jentene alene hjemme


I dag har guttene vært ute på korps-øvelse hele dagen, og i da har jentene hatt en dag "hjemme alene". 
Dagen begynte med brødbakst.
Deretter kastet vi oss over en hel del klær som skulle gjøres om til stoffbiter til ulike prosjekter. Og knappene skal spares på i et eget glass.
 - Jeg kan selv huske hvor betatt jeg var av min mormors knappesamling når jeg var liten. 
 Mens brødene fikk kjøle seg på kjøkkenbenken, fikk vi laget nye nåleputer til norgesglassene som vi har knapper og trådsneller i. - Denne ideen har jeg sett flere steder og tenkt lenge at jeg skulle prøvd ut. Det ble kjekt, - akkurat som planlagt. Så tok vi en tur ut i den deilige solskinnsdagen.

6 kommentarer:

  1. For en deilig dag dere jentene har hatt sammen da ;D....koselige norges-glass og fantastiske brød. Mine brød ser mest ut som kanel-stenger. :-D
    Er skikkelig dårlig på å bake brød, men hva gjør vel det ;DD

    Ha en strålende helg hele gjengen. vi snakkes snart.
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Ble tipset om denne bloggen inne på uformelt. Nydelige bilder du tar. Har lagt deg til på lista så jeg kan følge med videre jeg! Ha en flott lørdag videre!

    SvarSlett
  3. Å, da blir jeg veldig glad, for det er ikke akkurat flust med følgere her enda...Hyggelig at du vl følge meg. Tusen takk, Jeg skal følge din også!

    SvarSlett
  4. høres ut som dere har hatt en herlig jente-dag.
    koselig med slike ting dere kan gjøre sammen.

    norgesglass-nålputene er såååå herlige!

    klem beate

    SvarSlett
  5. tilanette
    detevarenfintglas
    ådenevarveldisek

    SvarSlett
  6. Tenkte eg skulle legge igjen litt spor av meg. Har fulgt bloggen din nå ei god stund, du er lagt til på favoritter, bloggen er blitt et sted eg bare må innom. Du er så flink med ting og tang, og eg blir kjempe inspirert til å ta tak i egne ting. ;))

    Håper dere har ei fin helg!! Helsingar fra Inghild

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...