"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 27. februar 2010

Dot´s på hjernen

Etter at jeg i går hadde vist dere bilder av boksene med "dotter" på, fikk jeg rett og slett dotter på hjernen. Plutselig så jeg sirkel-ornamenter over alt. Først husket jeg at jeg hadde det på displayet på telefonen... 

Deretter oppdaget jeg dottene på en gave-pose av et bestemt slag som stod på kjøkkenbenken :)
Og når jeg skulle sette meg til å lage plakat til korpsets påskekonsert, spratt sirklene i fotografiet jeg skulle bruke nesten ut av bildet. Så dermed fikk de litt ekstra påske- sukersøte farger på seg. - Påskeplakat med dotter var et faktum...
Kanskje noen vil komme på brass- og orgelkonsert med en slik plakat? 
Krabbelurefar syntes mest av alt den lignet på en lettlest bokklubbroman...ja..ja...
Sjesser nesten på operamints når jeg ser den jeg...

4 kommentarer:

  1. digger prikker jeg og...
    den konsert-plakaten var rett og slett rå-stilig!

    ønsker deg en fin kveld

    klem beate

    SvarSlett
  2. prikker er bra - og til å bli glad av, er det ikke? mine Dots henger forresten på veggen. Og jeg får pur lykkefølelse hver morgen når jeg våkner og ser på dem!! :)
    http://apenthus.blogspot.com/2010/01/mine-dots.html

    så flinke dere har vært å lage fin eskepynt! Fortsatt fin helg til krabbefamilien! :)

    SvarSlett
  3. Glimrende plakat, som vanlig :DD

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...