"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 12. januar 2010

Vakre Venetzianske masker

Noen ganger er det bare meningen at ting skal lykkes. Når Krabbelure laget plakaten til nyttårskonserten for snart fire måneder siden, satt jeg og lette på nettet etter karnevalsmasker. Fant fantastiske importører av Venetzianske masker, men det ble litt riskalbelt å bestille uten å ha sett dem først, så jeg skjøt en hvit pil etter hele prosjektet. - Men det må ha vært en liten engel som leste tankene mine og ville det slik at en venninnes venninne dvier smykke-butikken Medero i Gøteborg, som importerte slike masker, - og sim salabim var maskene et faktum! Nå er vi stolte eiere av 50 aldeles praktfulle karnevalsmasker, som selvsagt skal berike vår forhåpentligvis strålende konsert til helga... jeg grøsser litt når jeg tenker på hvordan tilfeldighetene spillte sammen i denne saken...nå sitter Krabbelurevennen og syr i strikker for harde livet, mens Krabbelure selv skal ta seg et bad og sove litt etter en lang kveld med scenerigging.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...